Paschalis for ever in school

Η εποχή της αθωότητας
Olympians
Σχολειο
Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο καθόσουνα στο ίδιο το θρανίο κι όταν μου έδινες το βιβλίο μου 'λεγες Σ' αγαπώ. Στης γειτονιάς το πράσινο παρκάκι έπαιζες πάντα σαν μικρό παιδάκι κι όταν φιλιόμασταν στο παγκάκι μου 'λεγες σ' αγαπώ. Τώρα αγάπη μου πέρασαν χρόνια δεν ήταν παρά μόνο μια εικόνα την εποχή που μου 'δινες το βιβλίο και μου 'λεγες σ' αγαπώ - Πασχάλης περισσότερα εδώ
Στίχοι: Πασχάλης, The Olympians

Μ' ένα άλλο βίντεο - με τη σύμπραξη των rappers "Going Through" - εκπληκτικοί! το ίδιο και ο Πασχάλης! δείχνει πως συμπορεύεται με την εποχή του. Δόσεις κριτικής, νοσταλγία, ρυθμός, ωραία λόγια, και το σύνολο βγαίνει με επιτυχία...

Ο νεανικός για πάντα Πασχάλης. Η εποχή της αθωότητας δεν πεθαίνει ποτέ. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σαπωνοποιία Αλεπουδέλη

Αρχαίο πετράδι της Αδριατικής

Ζήτημα στυλ